بالا بردن استخر فرزند کرمان استخر ذخیره کشاورزی

بالا بردن: استخر فرزند کرمان استخر ذخیره کشاورزی 15500 فرزند ماهی ریگان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

ما ستاره های هالیوود را با القاب و عناوین مختلفی صدا می زنیم: ثروتمند، مشهور، خوش چهره، خوش تیپ، قدرتمند و تاثیرگذار. ولی مشخص شده است که این سلبریتی ها قبل از

القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

القاب جالب سلبریتی ها قبل از رسیدن به شهرت

عبارات مهم : فرزند

ما ستاره های هالیوود را با القاب و عناوین مختلفی صدا می زنیم: ثروتمند، مشهور، خوش چهره، خوش تیپ، قدرتمند و تاثیرگذار. ولی مشخص شده است که این سلبریتی ها قبل از این که به شهرت برسند القاب بسیار جالب و گاه خنده داری داشته اند. .

به گزارش برترین ها، ما ستاره های هالیوود را با القاب و عناوین مختلفی صدا می زنیم: ثروتمند، مشهور، خوش چهره، خوش تیپ، قدرتمند و تاثیرگذار. ولی مشخص شده است که این سلبریتی ها قبل از این که به شهرت برسند القاب بسیار جالب و گاه خنده داری داشته اند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با بعضی از سلبریتی های مشهوری که قبل از رسیدن به شهرت القاب و اسم های مستعار گاه تلخ و گاه دوست داشتنی داشته اند آشنا کنیم.

1-هیو جکمن

هیو جکمن بازیگر مشهوری است که به خاطر قد بلند و فیزیک مناسبش آشنا می شود ولی مشخص شده است که وی همواره چنین فیزیک دوست داشتنی نداشته هست. در دوران کودکی به خاطر پاهای بسیار باریک و لاغرش به او لقب «Sticks» به معنای «دو تکه چوب» داده بودند. وی در مصاحبه ای در این باره چنین می گوید:” در زندگی واقعی هنگامی که که حدوداً 12 سال داشتم مرا به خاطر پاهای باریکم «Sticks» صدا می زدند. من به مشکل تمرین می کرد و گریه می کردم و اکنون وولورین هستم”.

2- جنیفر لارنس

القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

بزرگ ترین و مشهورترین لقب کنونی جنیفر لارنس به عنوان یکی از مشهورترین و زیباترین بازیگران زن دنیا « J-Law» است ولی در گذشته و هنگامی که فرزند بود همه او را با عنوان «نیترو» (کوتاه شده است نیتروگلیسرین ماده ای است که جهت تولید باروت از آن استفاده می شود) صدا می زدند لیکن جنب و جوش زیادی داشته و لحظه ای ساکت نمی نشست. وی در این باره چنین گفته است:” این عنوان خیلی ناراحت کننده بود لیکن هر بار که به مدرسه می رفتم به خود می گفتم که این عنوان را حل خواهم کرد و آرام خواهم بود و در حالی که 13 سال سن داشتم و کلاس هفتم بودم ولی شلوارم را خیس می کردم.

در واقع شلوارم را خیس نمی کردم بلکه شب ها در خواب خودم را خیس می کردم. رختخوابم را خیس کرده و به خودم می گفتم که چه کسی در 13 سالگی خودش را خیس می کند؟ از این رو نمی توانستم تحمل کنم تا به مدرسه بروم و عنوان را به همه بگویم. سپس به رختشورخانه می رفتم و می گفتم گوش کنید من دیشب خودم را خیس کردم. لیکن فکر می کردم که همه این عنوان را جالب و بامزه می دانند ولی همواره با سکوت مواجه می شدم”.

3- ایگی آزالیا

ایگی آزالیا در گذشته دو لقب داشته که هر دو به خاطر قدش به او داده شده است اند. پدر بزرگش به او لقب «Stretch» به معنای «کش» یا «کشیده» داده بود. لقب دیگر به وسیله یکی از دختران همکلاسی اش که به او حسادت می کرد به او داده شد که معمولاً او را «Olive Oyl» می نامید. این اسم از شخصیت همسر ملوان زبل گرفته شده است بود که قدی بلند و دراز داشت.

4- دانیل رادکلیف

ما ستاره های هالیوود را با القاب و عناوین مختلفی صدا می زنیم: ثروتمند، مشهور، خوش چهره، خوش تیپ، قدرتمند و تاثیرگذار. ولی مشخص شده است که این سلبریتی ها قبل از

قبل از تبدیل شدن به هری پاتر معروف، دانیل رادکلیف «میگو» صدا زده می شد. رادکلیف در مصاحبه ای با بی بی سی در این مورد چنین گفته است:” واقعیت را بخواهید مطمئن نیستم که هیچگاه لقب خوبی به من داده شده است باشد. به یاد دارم که بیش از هر چیزی مرا «میگو» (Shrimpy) صدا می زدند لیکن بسیار بسیار رنگ پریده و لاغر بودم”.

5- ماریا کری

قبل از آن که ماریا کری با لقب «میمی» (Mimi) آشنا شود به او «میراژ» (Mirage) می گفتند که به معنای «سراب» یا «روح» هست. او در دوران دبیرستان این لقب را کسب کرد لیکن به ندرت در کلاس درس حاضر می شد. وی در این باره چنین گفته است:” من نمی خواهم کسی را تشویق به مدرسه نرفتن یا چیزهای دیگر کنم، من در مدرسه زیاد یک شخصیت اجتماعی بودم تا یک دانش آموز و هر لحظه می دانستم که در آینده خواننده خواهم شد. این چیزی بود که جهت آن ساخته شده است بودم. بسیار خوشبخت هستم که خواننده شده است ام لیکن کسی نمی داند که ممکن بود چکاره شوم. ولی در صبح سریع بیدار شدن مسئله داشتم. هیچ وقت نتوانستم جهت یکبار به موقع خود را به مدرسه برسانم”.

6- کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو که شاید معروف ترین و بزرگ ترین بازیکن فوتبال عصر حاضر باشد هر لحظه تا به این حد مشهور و دوست داشتنی نبوده و در عرصه فوتبال موفق نبوده هست. ریکاردو سانتوس، همبازی او در دوران کودکی گفته که وی به خاطر گریه کردن های هر لحظه اش به او لقب «بچه نق نقو» (Crybaby) داده بودند. وی در این باره چنین گفته است:” از آن جایی که رونالدو هر لحظه مانند این روزها عاشق بردن بود هنگامی که که می باخت یا دیگر همبازی ها به او پاس نمی دادند شروع به گریه کردن می کرد”.

7- کیانو ریوز

القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

کیانو ریوز در شهر اونتاریو در تورنتو کانادا بزرگ شد و به خاطر این که دروازه بان نفوذ ناپذیری در تیم هاکی مدرسه بود به وی لقب «دیوار» (The Wall) داده شد. البته وی در بسکتبال و بیسبال نیز بازیکن فوق العاده ای بود ولی در این دو ورزش به وی القابی داده نشد. با وجود مهارت بالایش در هاکی وی هیچگاه این ورزش را جدی نگرفت.وی در این باره چنین گفته است:” من عاشق هاکی بودم ولی هیچگاه نمی خواستم به طور جدی آن را دنبال کنم”.

8- کامرون دیاز

وقتی که کامرون دیاز فرزند بود همکلاسی هایش او را «اسکلتور» (Skeletor) (اسکلتور یکی از شخصیت های مهم فرانچایز «اربابان جهان» است) صدا می زدند لیکن هیکل بسیار نحیف و باریکی داشته و دهانش هنگام خندیدن بیش از حد باز می شد.

9- هنری کویل

ما ستاره های هالیوود را با القاب و عناوین مختلفی صدا می زنیم: ثروتمند، مشهور، خوش چهره، خوش تیپ، قدرتمند و تاثیرگذار. ولی مشخص شده است که این سلبریتی ها قبل از

قبل از تبدیل شدن به «مرد پولادین» (Man Of Steel)، هنری کویل وی فرزند بسیار چاقی بود که لقب راحت ولی بسیار دردناک به وسیله همکلاسی هایش را جهت وی به ارمغان آورده بود. وی در این باره چنین گفته است:” من چاق بودم. به من لقب کویل چاق داده بودند که لقب بسیار بدی بود. فرزند ها می توانند بیرحم باشند و به علت چاقی به یک نشانه راحت تبدیل شده است بودم. روزی چهار بار به مادرم زنگ زده و گریه می کردم”.

10- تام هاردی

تام هاردی معمولاً نقش های منفی بازی می کند و در دوران نوجوانی نیز شخصیتی شرور داشت. وی در مصاحبه ای گفته است: من د رگذشته یک لقب خاص داشتم. فکر می کنم «راسو» (Weasel) بود لیکن در آن دوران شخصیت جالبی نداشتم”.

11- باراک اوباما

القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

یکی از دوستان باراک اوباما در دوران نوجوانی ادعا کرده که هنگامی که این دو در دوران دبیرستان با هم بسکتبال بازی می کردند به او لقب «Barry O’Bomber» داده شده است بود لیکن وی همواره پرتاب از راه دور انجام داده و در اغلب موارد نیز موفق به گل کردن توپ نمی شد.

واژه های کلیدی: فرزند | مدرسه | دوران کودکی | اخبار فرهنگی و هنری

القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

القاب جالب سلبریتی‌ها قبل از رسیدن به شهرت

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه